Sosyal Bilimler Enstitüsü Öğrenci Memnuniyet Anketi (Kalite)
(*) Program Türünüz
(*) Enstitünüz
(*) Aşamanız
(*) Cinsiyetiniz
(*) ÖĞRENCİLERE SAĞLANAN HİZMETLER
  1. Asla Memnun deÄŸilim2. ÇoÄŸunlukla Memnun DeÄŸilim3. Kısmen Memnunum4. ÇoÄŸunlukla Memnunum5. Tamamen Memnunum
1. Dersliklerin (sıralar, masalar, yazı tahtası vb.) temizliğinden;
2. Dersliklerin teknik donanımlarından;
3. Dersliklerin ısınmasından;
4. Dersliklerin kapasitesinden;
5. Bölümümüz/okulunuzdaki tuvalet ve lavaboların sayısından;
6. Tuvalet ve lavaboların temizliğinden;
7. Bölümümdeki İbadet alanlarının yeterliliğinden
(*) AKADEMİK ORTAM VE ÖĞRENMEYİ DESTEKLEYİCİ OLANAKLAR
  1. Asla Memnun deÄŸilim2. ÇoÄŸunlukla Memnun DeÄŸilim3. Kısmen Memnunum4. ÇoÄŸunlukla Memnunum5. Tamamen Memnunum
1. Bölüm yönetiminin öğrencilerin sorunlarına karşı duyarlı olmasından;
2. Öğrencilerin karar alma süreçlerine katılma imkânından;
3. Bölümdeki İdari personelin öğrencilere karşı tutum ve davranışlarından;
4. Bölümde öğrencilere sunulan teknolojik olanaklardan;
5. Bölümdeki gerçekleştirilen ders dışı akademik (konferans, söyleşi vb.) etkinliklerden;
6. Bölümdeki uygulanan yurt dışı değişim (Erasmus vb.) programlarından;
7. Bölümün yurt içi (Yatay/Dikey geçişler)değişim programlarından;
8. Bölümümdeki öğretim elemanlarının alanlarıyla ilgili bilgi ve deneyimlerinden;
9. Bölümümdeki ders çalışma mekânlarının yeterliğinden;
(*) EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM
  1. Asla Memnun deÄŸilim2. ÇoÄŸunlukla Memnun DeÄŸilim3. Kısmen Memnunum4. ÇoÄŸunlukla Memnunum5. Tamamen Memnunum
1. Derslerin kazanımlarının (hedef ve içeriği) açık ve anlaşılır olmasından;
2. Derslerin çalışma hayatına hazırlamasından;
3. Derslerde öğretim teknolojilerinin etkili olarak kullanılmasından;
4. Programda yer alan derslerin teorik açıdan yeterli olmasından;
5. Programda yer alan derslerin uygulama açısından yeterli olmasından;
6. Derslerin amaçlarını içeren bir ders planının dönem başında öğrencilere verilmesinden;
7. Derslerin önceden belirlenen plana uygun olarak işlenmesinden;
8. Dersle ilgili ana ve yardımcı kaynakların dönem başında önerilmesinden;
9. Derslerde kullanılan kaynakların (kitap, dergi, ders notu, slayt vb.) yeterliliğinden;
10. Derslere öğrencilerin aktif katılımını sağlayan yöntem ve tekniklerin kullanılmasından;
11. Öğrenci- öğretim elemanı arasındaki iletişimden;
12. Öğretim elemanlarının ders saatlerini etkili olarak kullanmasından;
13. Ders dışı zamanlarda öğretim elemanlarına ulaşılmasından;
14. Bölümümdeki yan dal ve çift ana dal olanaklarından;
15. Seçmeli derslerin çeşitliliğinden;
16. Staj ve uygulamaların dersin amacını karşılama düzeyinden;
(*) ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME ve DİĞER HİZMETLER
  1. Asla Memnun deÄŸilim2. ÇoÄŸunlukla Memnun DeÄŸilim3. Kısmen Memnunum4. ÇoÄŸunlukla Memnunum5. Tamamen Memnunum
1. Derslerde verilen ödevlerin öğrenmeye olan katkısından;
2. Ders geçme sisteminden;
3. Ölçme ve değerlendirmede öğretim elemanlarının objektifliğinden;
4. Dönem başında öğrencilere ölçme ve değerlendirme kriterlerinin açıklanmasından;
5. Sınav sonuçları ile ilgili öğrencilere geri bildirim verilmesinden;
6. Değerlendirmelerin sınavlarla birlikte ödev, proje vb. çalışmalarla yapılmasından;
7. Akademik Danışmanlık hizmetlerinden;
8. Bölümde iş olanakları ile ilgili öğrencilere bilgi sunulmasından (iş fuarları, teknik gezi vb.);
(*) Yeniden bölüm seçme şansınız olsaydı, aynı bölümü seçer miydiniz?
(*) Bölümünüzde sizi en çok memnun eden üç şeyi sıralayınız.
(*) Bölümünüzde memnun olmadığınız üç şeyi sıralayınız.