Sosyal Bilimler Enstitüsü Öğrenci Memnuniyet Anketi (Kalite)
(*)
Program Türünüz
1. Doktora
2. Tezli Yüksek Lisans
3. Tezsiz Yüksek Lisans
(*)
Enstitünüz
1. Sosyal Bilimler Enstitüsü
(*)
Aşamanız
1. Ders Aşaması
2. Tez/Proje Aşaması
3. Doktora Yeterlik Aşaması
(*)
Cinsiyetiniz
1. Kadın
2. Erkek
(*)
ÖĞRENCİLERE SAĞLANAN HİZMETLER
1. Asla Memnun deÄŸilim
2. Çoğunlukla Memnun Değilim
3. Kısmen Memnunum
4. Çoğunlukla Memnunum
5. Tamamen Memnunum
1. Dersliklerin (sıralar, masalar, yazı tahtası vb.) temizliğinden;
2. Dersliklerin teknik donanımlarından;
3. Dersliklerin ısınmasından;
4. Dersliklerin kapasitesinden;
5. Bölümümüz/okulunuzdaki tuvalet ve lavaboların sayısından;
6. Tuvalet ve lavaboların temizliğinden;
7. Bölümümdeki İbadet alanlarının yeterliliğinden
(*)
AKADEMİK ORTAM VE ÖĞRENMEYİ DESTEKLEYİCİ OLANAKLAR
1. Asla Memnun deÄŸilim
2. Çoğunlukla Memnun Değilim
3. Kısmen Memnunum
4. Çoğunlukla Memnunum
5. Tamamen Memnunum
1. Bölüm yönetiminin öğrencilerin sorunlarına karşı duyarlı olmasından;
2. Öğrencilerin karar alma süreçlerine katılma imkânından;
3. Bölümdeki İdari personelin öğrencilere karşı tutum ve davranışlarından;
4. Bölümde öğrencilere sunulan teknolojik olanaklardan;
5. Bölümdeki gerçekleştirilen ders dışı akademik (konferans, söyleşi vb.) etkinliklerden;
6. Bölümdeki uygulanan yurt dışı değişim (Erasmus vb.) programlarından;
7. Bölümün yurt içi (Yatay/Dikey geçişler)değişim programlarından;
8. Bölümümdeki öğretim elemanlarının alanlarıyla ilgili bilgi ve deneyimlerinden;
9. Bölümümdeki ders çalışma mekânlarının yeterliğinden;
(*)
EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM
1. Asla Memnun deÄŸilim
2. Çoğunlukla Memnun Değilim
3. Kısmen Memnunum
4. Çoğunlukla Memnunum
5. Tamamen Memnunum
1. Derslerin kazanımlarının (hedef ve içeriği) açık ve anlaşılır olmasından;
2. Derslerin çalışma hayatına hazırlamasından;
3. Derslerde öğretim teknolojilerinin etkili olarak kullanılmasından;
4. Programda yer alan derslerin teorik açıdan yeterli olmasından;
5. Programda yer alan derslerin uygulama açısından yeterli olmasından;
6. Derslerin amaçlarını içeren bir ders planının dönem başında öğrencilere verilmesinden;
7. Derslerin önceden belirlenen plana uygun olarak işlenmesinden;
8. Dersle ilgili ana ve yardımcı kaynakların dönem başında önerilmesinden;
9. Derslerde kullanılan kaynakların (kitap, dergi, ders notu, slayt vb.) yeterliliğinden;
10. Derslere öğrencilerin aktif katılımını sağlayan yöntem ve tekniklerin kullanılmasından;
11. Öğrenci- öğretim elemanı arasındaki iletişimden;
12. Öğretim elemanlarının ders saatlerini etkili olarak kullanmasından;
13. Ders dışı zamanlarda öğretim elemanlarına ulaşılmasından;
14. Bölümümdeki yan dal ve çift ana dal olanaklarından;
15. Seçmeli derslerin çeşitliliğinden;
16. Staj ve uygulamaların dersin amacını karşılama düzeyinden;
(*)
ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME ve DİĞER HİZMETLER
1. Asla Memnun deÄŸilim
2. Çoğunlukla Memnun Değilim
3. Kısmen Memnunum
4. Çoğunlukla Memnunum
5. Tamamen Memnunum
1. Derslerde verilen ödevlerin öğrenmeye olan katkısından;
2. Ders geçme sisteminden;
3. Ölçme ve değerlendirmede öğretim elemanlarının objektifliğinden;
4. Dönem başında öğrencilere ölçme ve değerlendirme kriterlerinin açıklanmasından;
5. Sınav sonuçları ile ilgili öğrencilere geri bildirim verilmesinden;
6. Değerlendirmelerin sınavlarla birlikte ödev, proje vb. çalışmalarla yapılmasından;
7. Akademik Danışmanlık hizmetlerinden;
8. Bölümde iş olanakları ile ilgili öğrencilere bilgi sunulmasından (iş fuarları, teknik gezi vb.);
(*)
Yeniden bölüm seçme şansınız olsaydı, aynı bölümü seçer miydiniz?
1. Evet
2. Hayır
3. Kararsızım
(*)
Bölümünüzde sizi en çok memnun eden üç şeyi sıralayınız.
(*)
Bölümünüzde memnun olmadığınız üç şeyi sıralayınız.
ANKETİ TEMİZLE VE ÇIK
GÖNDER