ORDU ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ ÖĞRENCİ MEMNUNİYET ANKETİ 2025 (KALİTE KOORDİNATÖRLÜĞÜ)
(*) 1. Bölüm yönetiminin öğrencilerin sorunlarına karşı duyarlı olmasından;
AKADEMİK ORTAM VE ÖĞRENMEYİ DESTEKLEYİCİ OLANAKLAR
(*) 2. Öğrencilerin karar alma süreçlerine katılma imkânından;
AKADEMİK ORTAM VE ÖĞRENMEYİ DESTEKLEYİCİ OLANAKLAR
(*) 3. Bölümdeki İdari personelin öğrencilere karşı tutum ve davranışlarından;
AKADEMİK ORTAM VE ÖĞRENMEYİ DESTEKLEYİCİ OLANAKLAR
(*) 4. Bölümde öğrencilere sunulan teknolojik olanaklardan;
KADEMİK ORTAM VE ÖĞRENMEYİ DESTEKLEYİCİ OLANAKLAR
(*) 5. Bölümdeki gerçekleştirilen ders dışı akademik (konferans, söyleşi vb.) etkinliklerden;
AKADEMİK ORTAM VE ÖĞRENMEYİ DESTEKLEYİCİ OLANAKLAR
(*) 6. Bölümdeki uygulanan yurt dışı değişim (Erasmus vb.) programlarından;
AKADEMİK ORTAM VE ÖĞRENMEYİ DESTEKLEYİCİ OLANAKLAR
(*) 7. Bölümün yurt içi (Yatay/Dikey geçişler)değişim programlarından;
AKADEMİK ORTAM VE ÖĞRENMEYİ DESTEKLEYİCİ OLANAKLAR
(*) 8. Bölümümdeki öğretim elemanlarının alanlarıyla ilgili bilgi ve deneyimlerinden;
AKADEMİK ORTAM VE ÖĞRENMEYİ DESTEKLEYİCİ OLANAKLAR
(*) 9. Bölümümdeki ders çalışma mekânlarının yeterliğinden;
AKADEMİK ORTAM VE ÖĞRENMEYİ DESTEKLEYİCİ OLANAKLAR
(*) 1. Dersliklerin (sıralar, masalar, yazı tahtası vb.) temizliğinden;
ÖĞRENCİLERE SAĞLANAN HİZMETLER
(*) 2. Dersliklerin teknik donanımlarından;
ÖĞRENCİLERE SAĞLANAN HİZMETLER
(*) 3. Dersliklerin ısınmasından;
ÖĞRENCİLERE SAĞLANAN HİZMETLER
(*) 4. Dersliklerin kapasitesinden;
ÖĞRENCİLERE SAĞLANAN HİZMETLER
(*) 5. Bölümümüz/okulunuzdaki tuvalet ve lavaboların sayısından;
ÖĞRENCİLERE SAĞLANAN HİZMETLER
(*) 6. Tuvalet ve lavaboların temizliğinden;
ÖĞRENCİLERE SAĞLANAN HİZMETLER
(*) 7. Bölümümdeki İbadet alanlarının yeterliliğinden
ÖĞRENCİLERE SAĞLANAN HİZMETLER
(*) 1. Derslerin kazanımlarının (hedef ve içeriği) açık ve anlaşılır olmasından;
EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM
(*) 2. Derslerin çalışma hayatına hazırlamasından;
EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM
(*) 3. Derslerde öğretim teknolojilerinin etkili olarak kullanılmasından;
EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM
(*) 4. Programda yer alan derslerin teorik açıdan yeterli olmasından;
EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM
(*) 5. Programda yer alan derslerin uygulama açısından yeterli olmasından;
EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM
(*) 6. Derslerin amaçlarını içeren bir ders planının dönem başında öğrencilere verilmesinden;
EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM
(*) 7. Derslerin önceden belirlenen plana uygun olarak işlenmesinden;
EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM
(*) 8. Dersle ilgili ana ve yardımcı kaynakların dönem başında önerilmesinden;
EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM
(*) 9. Derslerde kullanılan kaynakların (kitap, dergi, ders notu, slayt vb.) yeterliliğinden;
EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM
(*) 10. Derslere öğrencilerin aktif katılımını sağlayan yöntem ve tekniklerin kullanılmasından;
EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM
(*) 11. Öğrenci- öğretim elemanı arasındaki iletişimden;
EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM
(*) 12. Öğretim elemanlarının ders saatlerini etkili olarak kullanmasından;
EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM
(*) 13. Ders dışı zamanlarda öğretim elemanlarına ulaşılmasından;
EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM
(*) 14. Bölümümdeki yan dal ve çift ana dal olanaklarından;
EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM
(*) 15. Seçmeli derslerin çeşitliliğinden;
EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM
(*) 16. Staj ve uygulamaların dersin amacını karşılama düzeyinden;
EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM
(*) 1. Derslerde verilen ödevlerin öğrenmeye olan katkısından;
ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME ve DİĞER HİZMETLER
(*) 2. Ders geçme sisteminden;
ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME ve DİĞER HİZMETLER
(*) 3. Ölçme ve değerlendirmede öğretim elemanlarının objektifliğinden;
ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME ve DİĞER HİZMETLER
(*) 4. Dönem başında öğrencilere ölçme ve değerlendirme kriterlerinin açıklanmasından;
ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME ve DİĞER HİZMETLER
(*) 5. Sınav sonuçları ile ilgili öğrencilere geri bildirim verilmesinden;
ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME ve DİĞER HİZMETLER
(*) 6. Değerlendirmelerin sınavlarla birlikte ödev, proje vb. çalışmalarla yapılmasından;
ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME ve DİĞER HİZMETLER
(*) 7. Akademik Danışmanlık hizmetlerinden;
ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME ve DİĞER HİZMETLER
(*) 8. Bölümde iş olanakları ile ilgili öğrencilere bilgi sunulmasından (iş fuarları, teknik gezi vb.);
ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME ve DİĞER HİZMETLER
(*) Yeniden bölüm seçme şansınız olsaydı, aynı bölümü seçer miydiniz?
(*) Bölümünüzde sizi en çok memnun eden üç şeyi sıralayınız.
(*) Bölümünüzde memnun olmadığınız üç şeyi sıralayınız.
(*) 1. Fakülteniz/Yüksekokulunuz/Enstitünüz:
(*) 2. Program türünüz:
(*) 3. Sınıfınız (Ön lisans /Lisans için)
(*) 4. Cinsiyetiniz: