ORDU ÜNİVERSİTESİ ÖĞRENCİ MEMNUNİYET ANKETİ
(*) AKADEMİK ORTAM VE ÖĞRENMEYİ DESTEKLEYİCİ OLANAKLAR
  Asla memnun deÄŸilimÇoÄŸunlukla Memnun deÄŸilim Kısmen memnunumÇoÄŸunlukla MemnunumTamamen memnunum
1. Yönetimin öğrencilerin sorunlarına karşı duyarlı olmasından;
2. Öğrencilerin karar alma süreçlerine katılma imkânından;
3. İdari personelin öğrencilere karşı tutum ve davranışlarından;
4. Öğrencilere sunulan teknolojik olanaklardan;
5. Üniversitede, öğrenci topluluklarının aktivitelerinden;
6. Üniversitede gerçekleştirilen ders dışı akademik (konferans, söyleşi vb.) etkinliklerden;
7. Üniversitede gerçekleştirilen kültürel, sanatsal ve sosyal etkinliklerden;
8. Üniversitedeki spor tesisleri ve olanaklarından;
9. Üniversitede engelli bireylerin günlük yaşamını kolaylaştıracak düzenlemelerden;
10. Üniversitede engelli bireylerin eğitimini kolaylaştıracak düzenlemelerden;
11. Üniversitedeki güvenlik hizmetlerinden;
12. Üniversitenin öğrencilerine sağladığı sağlık hizmetlerinden;
13. Üniversitede uygulanan yurt dışı değişim (Erasmus vb.) programlarından;
14. Üniversitenin yurt içi (Farabi, Yatay/Dikey geçişler)değişim programlarından;
15. Bölümümdeki öğretim elemanlarının alanlarıyla ilgili bilgi ve deneyimlerinden;
16. Üniversitede ders çalışma mekânlarının yeterliğinden;
ÖĞRENCİLERE SAĞLANAN HİZMETLER
  Asla memnun deÄŸilimÇoÄŸunlukla Memnun deÄŸilim Kısmen memnunumÇoÄŸunlukla MemnunumTamamen memnunum
1. Üniversitedeki yemeklerin kalitesinden;
2. Üniversitedeki yemeklerin fiyatından;
3. Yemek alma sırasında bekleme süresinden;
4. Yemekhanenin fiziki (temizlik, aydınlatma, ısıtma vb.) koşullarından;
5. Tanılanmış kronik hastalıkları olan bireyler için yemek çeşitlerinden;
6. Biriminiz/okulunuzdaki tuvalet ve lavaboların sayısından;
7. Tuvalet ve lavaboların temizliğinden;
8. Kırtasiye ve fotokopi hizmetlerinden;
9. Dersliklerin (sıralar, masalar, yazı tahtası vb.) temizliğinden;
10. Dersliklerin teknik donanımlarından;
11. Dersliklerin ısınmasından;
12. Dersliklerin kapasitesinden;
13. Üniversite kütüphanelerinde alanımla ilgili elektronik kaynaklardan;
14. Üniversite kütüphanelerindeki alanımla ilgili basılı kaynaklardan;
15. Üniversite kütüphanelerdeki koşulların engelli bireyler için uygunluğundan;
16. Kütüphanedeki ödünç kitap alma sisteminden;
17. Kütüphane görevlilerinin ilgisinden;
18. Kantinlerde sunulan ürünlerin kalitesinden;
19. Kantinlerdeki ürünlerin çeşitliliğinden;
20. Kantinde sunulan hizmetlerin ihtiyaçları karşılama düzeyinden;
21. Kantinlerde sunulan ürünlerin fiyatlarından;
22. Kantinlerin fiziksel ortamından;
23. Üniversitenin öğrencilerine sağladığı desteklerden (yurt ve yemek yardımı vb.);
24. Üniversitede öğrencilere yarı zamanlı çalışma için sağlanan olanaklardan;
25. İbadet imkanlarının yeterliliğinden;
EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM
  Asla memnun deÄŸilimÇoÄŸunlukla Memnun deÄŸilim Kısmen memnunumÇoÄŸunlukla MemnunumTamamen memnunum
1. Derslerin kazanımlarının (hedef ve içeriği) açık ve anlaşılır olmasından;
2. Derslerin çalışma hayatına hazırlamasından;
3. Derslerde öğretim teknolojilerinin etkili olarak kullanılmasından;
4. Programda yer alan derslerin teorik açıdan yeterli olmasından;
5. Programda yer alan derslerin uygulama açısından yeterli olmasından;
6. Derslerin amaçlarını içeren bir ders planının dönem başında öğrencilere verilmesinden;
7. Derslerin önceden belirlenen plana uygun olarak işlenmesinden;
8. Dersle ilgili ana ve yardımcı kaynakların dönem başında önerilmesinden;
9. Derslerde kullanılan kaynakların (kitap, dergi, ders notu, slayt vb.) yeterliliğinden;
10. Derslere öğrencilerin aktif katılımını sağlayan yöntem ve tekniklerin kullanılmasından;
11. Öğrenci- öğretim elemanı arasındaki iletişimden;
12. Öğretim elemanlarının ders saatlerini etkili olarak kullanmasından;
13. Ders dışı zamanlarda öğretim elemanlarına ulaşılmasından;
14. Üniversitedeki yan dal ve çift ana dal olanaklarından;
15. Seçmeli derslerin çeşitliliğinden;
16. Staj ve uygulamaların dersin amacını karşılama düzeyinden;
17. Üniversitedeki ders dışı yabancı dil eğitim imkânlarından;
ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME ve DİĞER HİZMETLER
  Asla memnun deÄŸilimÇoÄŸunlukla Memnun deÄŸilim Kısmen memnunumÇoÄŸunlukla MemnunumTamamen memnunum
1. Derslerde verilen ödevlerin öğrenmeye olan katkısından;
2. Üniversitenin ders geçme sisteminden;
3. Ölçme ve değerlendirmede öğretim elemanlarının objektifliğinden;
4. Dönem başında öğrencilere ölçme ve değerlendirme kriterlerinin açıklanmasından;
5. Sınav sonuçları ile ilgili öğrencilere geri bildirim verilmesinden;
6. Değerlendirmelerin sınavlarla birlikte ödev, proje vb. çalışmalarla yapılmasından;
7. Akademik Danışmanlık hizmetlerinden;
8. Bölümde iş olanakları ile ilgili öğrencilere bilgi sunulmasından (iş fuarları, teknik gezi vb.);
ORDU ŞEHİR YAŞAMI
  Asla memnun deÄŸilimÇoÄŸunlukla Memnun deÄŸilim Kısmen memnunumÇoÄŸunlukla MemnunumTamamen memnunum
1. Şehirdeki barınma olanaklarından;
2. Şehirdeki barınma ücretlerinden;
3. Şehrin ulaşım olanaklarından;
4. Şehirdeki ulaşım ücretlerinden;
5. Şehirdeki yeme-içme olanaklarından;
6. Şehirdeki yemek fiyatlarından;
7. Şehir halkının üniversite öğrencilerine karşı tutumundan;
8. Şehirde sosyal yaşam imkânlarından;
Yeniden üniversite seçme şansınız olsa Ordu Üniversitesi’ni seçer misiniz?
Ordu Üniversitesi’nde sizi en çok memnun eden üç şeyi sıralayınız.
Ordu Üniversitesi’nde memnun olmadığınız üç şeyi sıralayınız.
Fakülteniz/Yüksekokulunuz/Meslek Yüksekokulunuz/Enstitünüz:
Öğrencisi olduğunuz birim
Program Türünüz:
Sınıfınız (Önlisans/Lisans için):
Cinsiyetiniz?
Barınma Yeriniz: